Σε Βραχνέικα, Τσουκαλέικα και Καμίνια, οι εργασίες για την επέκταση του Προαστιακού! Με γοργούς ρυθμούς το έργο "ανάσα" που αναμένουν οι Αχαιοί - ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Συνεχίζονται με γοργούς ρυθμούς οι εργασίες για την επέκταση του Προαστιακού από την Πάτρα προς την Κάτω Αχαΐα. Όπως είχε γράψει το tempo24.gr οι εργασίες ξεκίνησαν νωρίς στην περιοχή του Αλισσού. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Σήμερα η εικόνα όπως μας μεταφέρει η ομάδα "Φίλοι Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πάτρας" και ο επικεφαλής της Βασίλειος Γκλαβάς, έχει ως εξής.

"Οι εργασίες πλέον έχουν μετατοπιστεί την περιοχή μου...Επιτέλους!!! Βραχνέικα, Τσουκαλέικα, Καμίνια, Αλισσός και θα ακολουθήσει η Κάτω Αχαΐα. Όλα τα κτίρια θα επισκευαστούν και θα ανακαινιστούν. Από ότι διαπίστωσα πρέπει να έχει ξεκινήσει το καθάρισμα (εκχόρτωση) εκατέρωθεν της γραμμής με το κίτρινο σιδηροδρομικό όχημα που βλέπετε και είναι στην υποκατασκευή στάση του Αλισσού. Το ευχάριστο ήταν οτι ενώ στα Καμίνια δεν προβλεπόταν στο αρχικό πλάνο εντούτοις προχώρησε. Μακάρι να πάνε όλα καλά". 

Να υπενθυμίσουμε ότι μόλις μια μέρα πριν την έναρξη του Σεπτεμβρίου, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας με δελτίο τύπου ανακοίνωνε την υπογραφή της σύμβασης για την υλοποίηση του έργου «Αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής και των τεχνικών στη μετρική γραμμή Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πατρών στο τμήμα από Άγιο Ανδρέα μέχρι Κάτω Αχαΐα» και σήμερα αυτό πλέον παίρνει... "σάρκα και οστά".

Οι πρώτες εργασίες ξεκίνησαν και η παρέμβαση γίνεται στον Αλισσό, όπου θα περιλαμβάνει χώρους στάθμευσης και έκδοση εισιτηρίων.

Να υπενθυμίσουμε πως πρόκειται για το ένα από τα δύο υποέργα που συνθέτουν την συνολική επέκταση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου από την Πάτρα μέχρι και την Κάτω Αχαΐα και αφορά την εργολαβία για τη συντήρηση εντοπισμένων τμημάτων των υφισταμένων σιδηροδρομικών γραμμών, καθώς επίσης και η επισκευή / συντήρηση των στάσεων μεταξύ του τμήματος Άγιος Ανδρέας – Κ. Αχαΐα.

Το υποέργο 1 «Αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής και των τεχνικών στη μετρική γραμμή Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πατρών στο τμήμα από Άγιο Ανδρέα μέχρι Κάτω Αχαΐα» είχε δημοπρατηθεί στις 24 Μαΐου 2016 και η διαδικασία ολοκληρώθηκε μέσα σε μόλις 3 μήνες, χρόνος ρεκόρ για τέτοιου είδους έργα, και αποτελεί την πρώτη ένταξη στο νέο ΠΕΠ Δυτικής Ελλάδας.

Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές Ιουνίου δόθηκε και η θετική για τη δημοπράτηση και του υποέργου 2 «Προμήθεια και Εγκατάσταση τριάντα (30) νέων αυτομάτων συστημάτων ισόπεδων διαβάσεων (ΑΣΙΔ) και αποκατάσταση λειτουργιάς δύο (2) υφιστάμενων στο υπό αναβάθμιση τμήμα γραμμής του Προαστιακού Πατρών από Αγ. Ανδρέα έως Κ. Αχαΐα».

Διαβάστε επίσης