Πάτρα: Τι συμβαίνει με τον Προαστιακό; "Καυτά" ερωτήματα από τους σιδηροδρομικούς

 

Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΝΟΜΟΥ ΑΧΑΙΑΣ σε ανακοίνωσή του αναφορικά με την μετ΄εμποδίων λειτουργία του προαστιακού αναφέρει:                 

Η διάλυση του σιδηροδρόμου και στην περιοχή μας με ευθύνη της κυβέρνησης, του ΟΣΕ και της HELLENIC TRAIN συνεχίζεται. Όσον αφορά τον ΟΣΕ δεν προσέλαβε ούτε έναν τεχνίτη για τη συντήρηση και τον καθαρισμό των γραμμών αφήνοντας το δίκτυο των 35 χιλιομέτρων του προαστιακού Πάτρας στους 4 εναπομείναντες Τεχνίτες Γραμμής, παρόλο που εδώ και χρόνια ζητάμε και υλικά και προσωπικό για να ανταποκριθούμε στο δύσκολο έργο της συντήρησης και επισκευής των Γραμμών. Με το μόνο που ασχολείται η διοίκηση είναι με την ανάθεση σε ιδιωτικές εταιρείες security τη φύλαξη διαβάσεων χωρίς δρόμους και χωρίς τρένα πληρώνοντας αρκετές χιλιάδες ευρώ. Από ότι φαίνεται για τέτοιες συμβάσεις λεφτά υπάρχουν για πρόσληψη προσωπικού που θα συμβάλλει στην ασφάλεια της κυκλοφορίας δεν υπάρχουν.

 Ο Πατραϊκός λαός στο νότιο κλάδο Άγιος Ανδρέας – Κάτω Αχαΐα εδώ και μέρες ταλαιπωρείται και εμπαίζεται από την Hellenic Train που έχει σταματήσει τα δρομολόγια μετά από βλάβη στους τροχούς των συρμών, που αποκαταστάθηκε, αλλά τρένα δεν κυκλοφορούν με διάφορα προσχήματα όπως η έλλειψη στεγάστρου στο μηχανοστάσιο, για το οποίο δε γίνεται τίποτα ακόμα. Οι ανακοίνωση της Hellenic Train δεν είναι μόνο αστεία αλλά χρήζει και διερεύνησης, γιατί τόσα χρόνια δεν έχουν γίνει όσα θα έπρεπε προκειμένου να λειτουργούν τα τρένα. Τα τρένα στο Βόρειο κλάδο αλήθεια που συντηρούνται; Σε άλλες εγκαταστάσεις; Γιατί δε λένε ότι αυτό που πραγματικά τους νοιάζει είναι το κέρδος; Από την πρώτη στιγμή με προφάσεις δημιουργούσαν κωλύματα για τη λειτουργία του προαστιακού στο Νότιο κλάδο. Υπονόμευσαν την επιτυχία του έχοντας δρομολόγια μέχρι τiς 17:30 και για την Κ. Αχαΐα ανά 2ωρο. 

Οι πολυδιαφημιζόμενοι Ιταλοί επενδυτές που οι ελληνικές κυβερνήσεις ξεπούλησαν όσο-όσο την Τραινοσέ που θα αναβάθμιζε τις σιδηροδρομικές μεταφορές μαζί με την αδιαφορία του Υπουργείου Μεταφορών και των διοικήσεων του ΟΣΕ διαχρονικά, κατάντησαν το σιδηρόδρομο σε αυτά τα χάλια που βλέπουμε όλοι μας όχι μόνο στην περιοχή μας αλλά και σε όλη την Ελλάδα. Βέβαια τα 50 εκ ευρώ το χρόνο για τις άγονες γραμμές τα παίρνουν από το υστέρημα του Ελληνικού λαού είτε κινούνται τρένα είτε όχι.

Καλούμε την κυβέρνηση να σταματήσει αυτή την αδιέξοδη πολιτική της διάσπασης του ΟΣΕ και της πολιτικής των εργολαβιών που τα έργα τους φαίνονται πόσο κατώτερα των περιστάσεων είναι, όχι μόνο για την ταλαιπωρία των πολιτών από τις συχνές βλάβες και τις καθυστερήσεις των δρομολογίων αλλά και για την ασφάλεια. Δυστυχώς δεν βγάλανε συμπέρασμα με το πρόσφατο προδιαγεγραμμένο έγκλημα των Τεμπών. 

Παλεύουμε για ενιαίο δημόσιο σιδηρόδρομο, με προσλήψεις μόνιμου καταρτισμένου προσωπικού και όχι σε μιας χρήσης εργαζομένων με μπλοκάκια που κανείς δεν γνωρίζει τον τρόπο και τα κριτήρια επιλογής τους. 

Σήμερα επαναδρομολόγηση των τρένων στο Νότιο κλάδο του προαστιακού της Πάτρας και επέκταση του ωραρίου των δρομολογίων. 

Άμεση παρέμβαση από τον ΟΣΕ για την αναβάθμιση της Γραμμής από το Ρίο μέχρι την Κ. Αχαΐα.

Καθαρισμό όλου του δικτύου από τα χόρτα γιατί είναι αδιανόητο να υποφέρουν οι κάτοικοι που γειτονεύουν με τις γραμμές.

Οι Πατρινοί Δικαιούνται και πρέπει να έχουν σύγχρονες ασφαλείς και φθηνές μεταφορές 

 

Διαβάστε επίσης