Όλο και πιο κοντά το τρένο στην Πάτρα - Προχωρούν οι εργασίες του σιδηροδρόμου στη σήραγγα της Παναγοπούλας - ΔΕΙΤΕ νέες εντυπωσιακές ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Στο τμήμα Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος
Facebook/ Ergose S.A.

Οι εργασίες για τον σιδηρόδρομο και τη σύνδεση του Κιάτου με την Πάτρα προχωρούν με γοργούς ρυθμούς. Κάτι που άλλωστε το αποδεικνύουν και οι εικόνες από το τμήμα Ροδοδάφνη (Αίγιο) – Ψαθόπυργος και συγκεκριμένα τη σήραγγα της Παναγοπούλας.

13584709_625029217664214_9196764090513808358_o.jpg

Συγκεκριμένα τo έργο περιλαμβάνει την κατασκευή της υποδομής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, μήκους 21,5 χλμ., από Χ.Θ. 91+500 έως Χ.Θ. 113+000, στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος  της γραμμής Αθήνας - Πάτρας.

13568859_625029210997548_7022437106784913503_o.jpg

13568966_625029250997544_8806206129910012415_o.jpg

Το προτεινόμενο έργο αποτελεί τμήμα του ευρύτερου προγράμματος εκσυγχρονισμού του άξονα Αθήνας-Πάτρας και αποσκοπεί:

στη μείωση του χρόνου διαδρομής της γραμμής Αθήνας - Πάτρας σε 2 ώρες από 3 ώρες και 25’, μετά και την ολοκλήρωση των έργων έως την Πάτρα.
στην επέκταση του εκσυγχρονισμού του υπάρχοντος δικτύου σε μεγάλο μήκος του, πέραν του Κιάτου, καθώς και στην εξασφάλιση της διαλειτουργικότητάς του (ενιαίο εύρος γραμμής) με το βορείως της Αθήνας σιδηροδρομικό δίκτυο.

13584925_625029170997552_7294700505936847843_o.jpg

13584693_625029157664220_5526781915330825401_o.jpg

Αναλυτικότερα στο παρόν έργο περιλαμβάνονται:

Η κατασκευή της δίδυμης σήραγγας Παναγοπούλας, συμπεριλαμβανομένων των Cut & Cover εισόδων και εξόδων, με τις Η/Μ εγκαταστάσεις αυτών, χωματουργικές εργασίες ανοικτής γραμμής, τεχνικά έργα (Ανισόπεδες Διαβάσεις, Σιδηροδρομικές Γέφυρες κλπ)
υδραυλικά έργα προστασίας,
συντέλεση των απαλλοτριώσεων και επιτάξεων των αναγκαίων εκτάσεων,
κατασκευή παράπλευρου οδικού δικτύου,
εργασίες αποκατάστασης θιγόμενου δικτύου κοινής ωφέλειας 
εργασίες αρχαιολογίας

13603343_625029164330886_5383579115786054406_o.jpg

13582020_625029110997558_5194046915312127389_o.jpg

Φάση έργου:
Υπό κατασκευή

Xρηματοδότηση:

Εθνικοί πόροι και από 1-1-2014 από το Χρηματοδοτικό Μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη» (Connecting Europe Facility) 2014-2020

13580562_625029034330899_5591176006584208747_o.jpg

13613214_625029060997563_5554080554699244654_o.jpg

Kόστος έργου:
337 εκ. ευρώ

Σημαντικές ημερομηνίες:
Έναρξη κατασκευής: 2012
Oλοκλήρωση έργου: 2018

Tεχνικά χαρακτηριστικά:
Μήκος τμήματος: 27,6 χλμ
Ταχύτητα μελέτης: 100-150 χλμ/ώρα         
 
Σήραγγες:  μια σήραγγα στην περιοχή Παναγοπούλας, δύο κλάδων (μήκους 4.800 μ. περίπου έκαστος περιλαμβανομένων των τεχνικών cut&cover εισόδου και εξόδου και με συνδετήριες στοές ανά 500 μ.), με μία σήραγγα ενδιάμεσης προσβολής μήκους 500μ περίπου καθώς και 3  Σιδ/κές γέφυρες και 27 Aνισόπεδες διαβάσεις

Διαβάστε επίσης