Η διάνοιξη της σήραγγας Παναγοπούλας - Προχωρά με γοργούς ρυθμούς η κατασκευή της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής - ΔΕΙΤΕ εκπληκτικές ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος

Προχωρά με γοργούς ρυθμούς η κατασκευή της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής που θα συνδέει την Πάτρα με την Αθήνα.

Το ένα από τα τμήματα του έργου Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος συνεχίζεται και η ΕΡΓΟΣΕ δίνει εκπληκτικές φωτογραφίες από τη διάνοιξη της σήραγγας στην Παναγοπούλα.

Δείτε φωτό:

13346140_614109545422848_5352993569379817806_o.jpg

13350368_614109542089515_3842644872129643968_o.jpg

13346320_614109502089519_9048986712330695225_o.jpg

13350368_614109492089520_6391430463805357124_o.jpg

13323183_614109482089521_971556074452228457_o.jpg

13323777_614109452089524_7829387039427706257_o.jpg

13301277_614109428756193_5769181041231832041_o.jpg

13308633_614109415422861_8398976519983626291_o.jpg

13305242_614109402089529_6778820134556655185_o.jpg

13308714_614109372089532_4701645150301609426_o.jpg

13350368_614109378756198_2287675630226345251_o.jpg

13323349_614109322089537_1960940011110537817_o.jpg

13308203_614109242089545_1743593933152977518_o.jpg

13320938_614109255422877_3944361573211423935_o.jpg

To έργο περιλαμβάνει την κατασκευή της υποδομής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, μήκους 21,5 χλμ., από Χ.Θ. 91+500 έως Χ.Θ. 113+000, στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος της γραμμής Αθήνας - Πάτρας.

Το προτεινόμενο έργο αποτελεί τμήμα του ευρύτερου προγράμματος εκσυγχρονισμού του άξονα Αθήνας-Πάτρας και αποσκοπεί:

στη μείωση του χρόνου διαδρομής της γραμμής Αθήνας - Πάτρας σε 2 ώρες από 3 ώρες και 25’, μετά και την ολοκλήρωση των έργων έως την Πάτρα.
στην επέκταση του εκσυγχρονισμού του υπάρχοντος δικτύου σε μεγάλο μήκος του, πέραν του Κιάτου, καθώς και στην εξασφάλιση της διαλειτουργικότητάς του (ενιαίο εύρος γραμμής) με το βορείως της Αθήνας σιδηροδρομικό δίκτυο.

Αναλυτικότερα στο παρόν έργο περιλαμβάνονται:

Η κατασκευή της δίδυμης σήραγγας Παναγοπούλας, συμπεριλαμβανομένων των Cut & Cover εισόδων και εξόδων, με τις Η/Μ εγκαταστάσεις αυτών, χωματουργικές εργασίες ανοικτής γραμμής, τεχνικά έργα (Ανισόπεδες Διαβάσεις, Σιδηροδρομικές Γέφυρες κλπ)
υδραυλικά έργα προστασίας,
συντέλεση των απαλλοτριώσεων και επιτάξεων των αναγκαίων εκτάσεων,
κατασκευή παράπλευρου οδικού δικτύου,
εργασίες αποκατάστασης θιγόμενου δικτύου κοινής ωφέλειας 
εργασίες αρχαιολογίας

Φάση έργου:
Υπό κατασκευή

Xρηματοδότηση:

Εθνικοί πόροι και από 1-1-2014 από το Χρηματοδοτικό Μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη» (Connecting Europe Facility) 2014-2020

Kόστος έργου:
337 εκ. ευρώ

Σημαντικές ημερομηνίες:
Έναρξη κατασκευής: 2012
Oλοκλήρωση έργου: 2018

Tεχνικά χαρακτηριστικά:
Μήκος τμήματος: 27,6 χλμ
Ταχύτητα μελέτης: 100-150 χλμ/ώρα         
 
Σήραγγες:  μια σήραγγα στην περιοχή Παναγοπούλας, δύο κλάδων (μήκους 4.800 μ. περίπου έκαστος περιλαμβανομένων των τεχνικών cut&cover εισόδου και εξόδου και με συνδετήριες στοές ανά 500 μ.), με μία σήραγγα ενδιάμεσης προσβολής μήκους 500μ περίπου καθώς και 3  Σιδ/κές γέφυρες και 27 Aνισόπεδες διαβάσεις

Διαβάστε επίσης