Πάτρα: Πέθανε… αλλά έφθασαν στο σπίτι 4 λογαριασμοί… των 800 ευρώ!

Πολλά είναι τα παράπονα των καταναλωτών της ΔΕΗ στην Πάτρα, όχι μόνο για την εξυπηρέτηση που τους επιφυλάσσεται, όταν «στήνονται» με τις ώρες  στο κεντρικό κτίριο της επιχείρησης στην Ακτή Δυμαίων, αλλά και για  τους λογαριασμούς που παραλαμβάνουν  κάθε δίμηνο ή τετράμηνο! Μια και σε πολλές περιπτώσεις, προσπαθούν να βρουν μία άκρη, σε έναν "λαβύρινθο" από τον οποίο δύσκολα μπορούν να βγουν.

Αναφερόμαστε σε  λάθη σε μετρήσεις που γίνονται κάθε τόσο, εξοργίζοντας τους Πατρινούς καταναλωτές οι οποίοι  είναι αναγκασμένοι να πηγαίνουν από γραφείο σε γραφείο περιμένοντας με τις  ώρες, προκειμένου να αποδείξουν ότι δεν είναι "ελέφαντες". Χαρακτηριστικό το παράδειγμα καταναλώτριας στην Πάτρα η οποία δυστυχώς  έφυγε από την ζωή όμως συνεχίζει και «παραλαμβλάνει» εκκαθαριστικούς λογαριασμούς, αξίας 800 και 900 ευρώ. Και όχι έναν αλλά… τέσσερις!

Ο κληρονόμος της  μάταια προσπαθούσε να βρει μια λύση, προσκομίζοντας  στο αρμόδιο γραφείο όλα τα δικαιολογητικά που αποδείκνυαν ότι η μητέρα του έχει αποβιώσει  και πως το σπίτι δεν χρησιμοποιείται, κατά συνέπεια δεν δικαιολογούνται τέτοια ποσά, την στιγμή μάλιστα που δεν η εκλιπούσα δεν  είχε οφειλές.

Σε μία άλλη περίπτωση καταναλωτής  με αγροτικό τιμολόγιο που πλήρωνε κάθε μήνα ποσό 35 με 40 ευρώ στο κτήμα που κατέχει, παρέλαβε "μπουγιουρντί" 560 ευρώ. Οι κιλοβατώρες που αντιστοιχούσαν στο ποσό που είχε καταναλώσει όμως δεν ήταν ανάλογες με τον λογαριασμό που του ήρθε.

Προσπαθούσε να αποδείξει,  ότι το ποσό αυτό ήταν…. παράλογο, μεταβαίνοντας  και αυτός από γραφείο σε γραφείο!  "Ποιος τα βγάζει αυτά" ρώτησε. "Το διαδίκτυο" του απάντησαν οι υπάλληλοι που όντως  προσπάθησαν να τον εξυπηρετήσουν.

Εκτός των παραπάνω, δεν είναι λίγοι οι καταναλωτές που όταν φεύγουν από το γραφείο των διακανονισμών παραπονούνται για τις υψηλές δόσεις που τους αναγκάζουν να κάνουν, τονίζοντας ότι με τα χρήματα που έχουν ως εισόδημα, δύσκολα θα μπορέσουν να ανταποκριθούν. Οι υπάλληλοι δεν ευθύνονται σε αυτό, αφού αυτές είναι οι αποφάσεις της κεντρικής διοίκησης.

Μόνη τους παρηγοριά το Κοινωνικό Τιμολόγιο και η ελπίδα ότι έχοντας μπει σε αυτό δεν θα τους κόψουν το ρεύμα!

Όσο για την εξυπηρέτηση στο κτίριο; Αυτά πλέον είναι γνωστά. Αν κάποιος φθάσει εκεί  μετά τις 9 το πρωί.….. σε πολλές περιπτώσεις δεν έχει ελπίδα να εξυπηρετηθεί πριν το μεσημέρι.

Διαβάστε επίσης