Πάτρα: Γιατί υποβάλλουν αίτηση για Κοινωνικό Μέρισμα όσοι δεν το δικαιούνται - Τι θα γίνουν τα χρήματα που θα περισσέψουν

Πάνω από 1.127.000 οι αιτήσεις που έχουν εγκριθεί

Πέντες ημέρες απομένουν για την καταληκτική ημερομηνία (12 Δεκεμβρίου) για την υποβολή των αιτήσεων για το Κοινωνικό μέρισμα και χιλιάδες είναι οι δικαιούχοι που το λαμβάνουν και πολλοί περισσότεροι αυτοί που μένουν εκτός λόγω των κριτηρίων και των προϋποθέσεων που έχουν τεθεί.

Στην Πάτρα και την ευρύτερη περιφέρεια εκατοντάδες πολίτες παρά το γεγονός πως δεν πληρούν τους όρους για τη λήψη του επιδόματος, προχωρούν στην υποβολή της αίτησης στο www.koinonikomerisma.gr, με την ελπίδα πως θα είναι "μέσα" στους "επιλαχόντες στην περίπτωση που περισσέψουν χρήματα από τα 750 εκ. ευρώ, καθώς η κυβέρνηση ενδέχεται να θέσει νέα κριτήρια για την εύρεση νέων δικαιούχων.

Αν υπάρξει περίσσευμα χρημάτων θα γίνει επανεξέταση αιτήσεων που απορρίφθηκαν για να γίνει πληρωμή. Σημειώνεται ότι το υπουργείο Εργασίας έχει δεσμευτεί ότι θα πληρώσει το κοινωνικό μέρισμα στις 15 Δεκεμβρίου.

Τις 1.127.896 έφτασαν οι αιτήσεις που έχουν εγκριθεί για το κοινωνικό μέρισμα σύμφωνα με τα στοιχεία της ΗΔΙΚΑ.

Συνολικά έχουν υποβληθεί 2.659.967 αιτήσεις, που σημαίνει ότι έχει εγκριθεί το 42%.

Το μέσο ποσό ανά αίτηση αντιστοιχεί σε 571,66 ευρώ ενώ το συνολικό ποσό του προγράμματος που έχει δεσμευτεί ανέρχεται σε 644.775.662 ευρώ. Σε εκκρεμότητα, με πιθανότητα έγκρισης βρίσκονται 57.239 αιτήσεις.

Κατά τη χθεσινή ημέρα προστέθηκε η δυνατότητα προσθήκης παιδιού. Αυτό επιτρέπεται σε δυο περιπτώσεις: αν το παιδί έχει γεννηθεί εντός του 2017 ή εφόσον κάποιος από τους γονείς λαμβάνει οικογενειακό επίδομα για το παιδί. Αυτή η δυνατότητα έρχεται να δώσει λύση σε προβλήματα που έχουν εμφανιστεί λόγω λάθους δήλωσης ΑΜΚΑ στο Ε1.

Επίσης, εντοπίστηκε πολύ περιορισμένος αριθμός αιτήσεων (1.807) που δημιουργήθηκαν την Κυριακή 26 και την Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2017 και περιέχουν λάθος στοιχεία στην σύνθεση του νοικοκυριού λόγω αστοχίας των συστημάτων.

Από αυτές τις αιτήσεις, οι αιτήσεις που ήταν σε κατάσταση «πρόχειρη» (εμφανίζεται ως «νέα» στην πλατφόρμα -843 αιτήσεις) και «εγκεκριμένη» (964 αιτήσεις) ακυρώθηκαν.

Όπου υπήρχαν στοιχεία επικοινωνίας στάλθηκαν σχετικές ειδοποιήσεις με e-mail ή/και sms ανάλογα με το τι είχε συμπληρωθεί από τον πολίτη.

 

 

Διαβάστε επίσης