Το τρένο επιστρέφει επιτέλους μετά από 12 χρόνια στην Πελοπόννησο! - Από το καλοκαίρι του 2017 θα λειτουργήσει το Κιάτο-Ροδοδάφνη

Τι θα γίνει με τις υπόλοιπες δημοπρατήσεις

Χρειάστηκε να περάσουν περισσότερα από 10 χρόνια για να φτάσουμε στην ολοκλήρωση μέρους των ατελείωτων σιδηροδρομικών έργων στη Βόρεια Πελοπόννησο. 

Στη διάρκεια συνέντευξης, ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης ενημέρωσε μαζί με τη διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ για την πορεία των έργων στην περιοχή.

Σε ερώτηση για τη πορεία του έργου-σκούπα στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης απάντησε πως από το καλοκαίρι το τμήμα αυτό θα είναι πλήρως έτοιμο και λειτουργικό.

Όπως διευκρίνισε ο Πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππος Τσαλίδης, το καλοκαίρι το τρένο θα ξανασφυρίξει στην περιοχή και πάλι λέγοντας "η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα κάνει το καθήκον της". Η λειτουργία των δρομολογίων μέχρι να ολοκληρωθεί και η εργολαβία της ηλεκτροκίνησης που αναμένεται να ξεκινήσει το 2017 θα γίνεται με το μοτίβο των δρομολογίων στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη.

Δηλαδή η αμαξοστοιχία με ηλεκτροκίνητη μηχανή θα φτάνει από την Αθήνα μέχρι το Κιάτο, εκεί θα αλλάζει σε ντιζελοκίνητη μηχανή και θα τερματίζει στη Ροδοδάφνη, στην περιοχή του Αιγίου, περίπου 35χλμ από την Πάτρα. Το δρομολόγιο αναμένεται να διαρκεί περίπου 2 ώρες.

Αυτό που θα αντικρύζουν οι επιβάτες είναι μία μεταμόρφωση σε σχέση με αυτό που γνώριζαν πριν το 2005. Στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη θα υπάρχουν διπλές γραμμές υψηλών ταχυτήτων, ενώ όλοι οι σταθμοί θα είναι καινούργιοι με σύγχρονες προδιαγραφές, πλήρως προσβάσιμοι από ΑΜΕΑ και με χώρους στάσης και στάθμευσης, όπως γράφει το ypodomes.com.

Όπως αναφέραμε παραπάνω το 2017 θα δημοπρατηθεί και η ηλεκτροκίνηση του τμήματος που αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2019.

Η ΤΕΛΙΚΗ ΧΑΡΑΞΗ ΓΙΑ ΠΑΤΡΑ

Σε ερώτηση για τη χάραξη του τμήματος Ρίο-Πάτρα-Λιμάνι ο Υπουργός Υποδομών ανέφερε ότι δεν γίνεται να έχουμε σχεδιασμό που θα κόβει την Πάτρα στα δύο.

"Θα βρούμε τις βέλτιστες λύσεις και οικονομικά, δεν γίνεται δυστυχώς να δαπανήσουμε εκατοντάδες εκ.ευρώ για βαριά υποδομή και να κάνουμε το έργο υπόγειο από την άλλη δεν θα πάμε στη λογική να κόψουμε την πόλη στα δύο. Πιστεύω ότι υπάρχουν οι τεχνικές λύσεις και θα γίνει ουσιαστική διαβούλευση με το Δήμο Πατρέων και τους φορείς της πόλης. Το βέβαιο είναι ότι δεν θα αιφνιδιάσουμε και δεν θα λάβουμε μονομερείς αποφάσεις".

ΟΙ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΡΟΜΟ ΑΘΗΝΑ-ΚΙΑΤΟ-ΠΑΤΡΑ

Τα έργα από Αθήνα μέχρι Κιάτο για το 2017 αναμένεται όπως αναφέραμε η εργολαβία για την ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη και η εργολαβία για την επιδομή-ηλεκτροκίνηση-σηματοδότηση για το τμήμα Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος.

Το επόμενο διάστημα αναμένουμε την εκκίνηση των έργων στο τμήμα Ψαθόπυργος-Ρίο που αφορά την υποδομή και στα τέλη του 2018 αναμένεται για το ίδιο τμήμα εργολαβία για επιδομή-ηλεκτροκίνηση-σηματοδότηση που θα ολοκληρωθεί περίπου το 2021.

Διαβάστε επίσης