Στις 7 Νοεμβρίου στο ΣτΕ κρίνεται η σιδηροδρομική εργολαβία Ψαθόπυργος - Ρίο

Το τελευταίο επεισόδιο ενός μακροχρόνιου σήριαλ

Το τελευταίο επεισόδιο ενός μακροχρόνιου σήριαλ θα παιχτεί στις 7 Νοεμβρίου για τη σιδηροδρομική εργολαβία Ψαθόπυργος-Ρίο κόστους 215εκ.ευρώ (με ΦΠΑ).

Σύμφωνα με ασφαλείς πηγές κοντά στη διαδικασία, εκείνη τη μέρα θα συζητηθεί ενώπιον των δικαστών του ΣτΕ η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων της ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ κατά της απόφασης της ΕΡΓΟΣΕ για την απόδοση του έργου στην Ιταλική εταιτεία GD Infrastrutture.

Στη διαδικασία οπως αναφέρει το ypodomes.com θα παραβρίσκονται και εκπρόσωποι της Ιταλικής εταιρείας αλλά και της ΕΡΓΟΣΕ προκειμένου να συζητηθούν όλες οι πτυχές αυτής της -απρόσμενα- περίπλοκης υπόθεσης.

Από την μέρα της συζήτησης αναμένεται μέχρι το τέλος Νοεμβρίου να έχει ξεκαθαρίσει οριστικά το τοπίο σχετικά με το ποιος θα αναλάβει την κατασκευή αυτού του έργου.

Τα σενάρια πλεόν είναι μόνο δύο και είναι τα οριστικά: το πρώτο είναι να απορριφθούν τα ασφαλιστικά μέτρα της ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ να κλειδώσει το έργο στους Ιταλούς και να υπογραφεί μέχρι το πρώτο δίμηνο του νέου έτους.

Το δεύτερο είναι να κερδίσει η ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ τα ασφαλιστικά μέτρα και η ΕΡΓΟΣΕ να αλλάξει για τρίτη φορά την απόφαση για την ανάληψη του έργου δίνοντας το και πάλι στην Ελληνική εταιρεία, αυτή τη φορά, οριστικά και μέχρι τον Μάρτιο να μπουν υπογραφές.

Το βέβαιο είναι είμαστε στο τέλος μίας μακράς διαδρομής, 1,5 έτος μετά τη δημοπράτηση του έργου, όπου αρχικός ανάδοχος είχε βγει η GD Infrastrutture, ακολούθως έγινε ανατροπή καθώς βρέθηκε τυπικό σφάλμα στα δικαιολογητικά της και το έργο δόθηκε στην ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ. Στη συνέχεια η Ιταλική εταιρεία πήγε το έργο στο Ελεγκτικό Συνέδριο όπου κέρδισε 3 φορές και είχαμε δεύτερη ανατροπή καθώς η ΕΡΓΟΣΕ έδωσε το έργο στους Ιταλούς.

Το έργο έχει διάρκεια 36 μήνες και συνεπώς εφόσον ξεκινήσει να κατασκευάζεται στο πρώτο εξάμηνο του 2017 θα ολοκληρωθεί το 2020. Το αντικείμενο του έργου είναι η υποδομή του τμήματος Ψαθόπυργος-Ρίο. Ακολούθως θα χρειαστεί να δημοπρατηθεί μία ακόμα εργολαβία για την επιδομή-ηλεκτροκίνηση-σηματοδότηση του τμήματος που είναι το απαραίτητο βήμα για να φτάσει το τρένο στον τελικό σταθμό που είναι το τμήμα Ρίο-Λιμένας Πάτρας.

Διαβάστε επίσης