Διέλευση σιδηροδρομικής γραμμής: Η δημοτική Αρχή έχει μείνει μόνη της

ΤΩΝ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΥΚΑ ΚΑΙ ΑΝΔΡΕΑ ΝΙΚΟλαΟΥ, ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΠΑΤΡΑΣ

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρακολουθήσαμε την «πρωτοβουλία» της Δημοτικής Αρχής για  πραγματοποίηση  …σύσκεψης η οποία είχε ως θέμα τη  διέλευση του τρένου από τον ιστό της πόλης.

Αναμφίβολα, όταν πρόκειται για μεγάλα έργα, η υλοποίηση των οποίων καθορίζει το μέλλον της πόλης για πολλές δεκαετίας, είναι υποχρέωση και καθήκον της δημοτικής Αρχής, να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες ,να ενημερώνει και συγχρόνως να καταγράφει απόψεις ,τόσο των εμπλεκομένων φορέων όσο και των τοπικών κοινωνιών. Αυτό , υπό την προϋπόθεση, πως δεν θα επιχειρείται εκ μέρους της και πρωτίστως του Δημάρχου της πόλης, ο εγκλωβισμός των προσκεκλημένων και η  μετατροπή τους σε μηχανισμό  προώθησης της  «γραμμής» που αυτός επιδιώκει.

Με αφορμή την προσπάθεια του κ. Πελετίδη να  μετατρέψει τη σύσκεψη σε άλλοθι για την δική του στείρα άρνηση στην αποδοχή του αιτήματος της πόλης για υπογοιοποίση του τρένου μπροστά από το θαλάσσιο μέτωπο, στο όνομα των μικροκομματικών και μικροπαραταξιακών του συμφερόντων, οφείλουμε να του θυμίσουμε, πως ο  πολιτικός, τεχνικός  και οικονομικός ρεαλισμός καθώς και το συμφέρον της Πάτρας επιβάλουν,  να αποδεχτούμε την πρόταση της ΕΡΓΟΣΕ και επιτέλους να προχωρήσει το έργο, προκειμένου να έρθει στην πόλη ένα τρένο σύγχρονο, γρήγορο και ασφαλές .


Μόνο όποιος διέπεται από πολιτικές εμμονές και ιδεοληψίες, που παραπέμπουν σε  άκρατο δογματισμό, δεν μπορεί να αντιληφθεί, πως για την τρίτη πόλη της χώρας και την προσπάθεια που πρέπει να γίνει προκειμένου να  καθιερωθεί ως μητρόπολη του ήδη διαμορφωμένου δυτικού άξονα της χώρας, το τρένο δεν είναι απλώς  Μέσο Μαζικής Μεταφοράς κόσμου,  αλλά είναι συγχρόνως «μοχλός» ανάπτυξης των συνδυασμένων μεταφορών και κατ’ επέκταση  ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας και παράγοντας δημιουργίας θέσεων εργασίας.

Δυστυχώς για άλλη μια φορά, η δημοτική Αρχή επέλεξε να τηρήσει αλλοπρόσαλλη στάση, υποστηρίζοντας ότι το τρένο πρέπει να περάσει περιμετρικά της πόλης , παρουσιάζοντας  ένα πρόχειρο και ΜΗ τεκμηριωμένο   κοστολόγιο,  ζητώντας παράλληλα μια τεχνική πρακτική που δεν εφαρμόζεται σχεδόν σε καμιά σύγχρονη πόλη του κόσμου.

Το δυστύχημα δεν είναι ότι στο θέμα του τρένου η δημοτική Αρχή έχει μείνει μόνη της με μία πρόταση η οποία στερείται λογικής και επιχειρημάτων, με την πλειοψηφία  της κοινωνίας και των φορέων είναι απέναντι της. Το δυστύχημα είναι, ότι με τις εμμονές της υποθηκεύει το μέλλον της πόλης .

Καλούμε τον κ. Πελετίδη , όσο ακόμα είναι καιρός να επιστρέψει στην πραγματικότητα και να εγκαταλείψει τους ανέξοδους πολιτικούς λεονταρισμούς, για τους οποίους ο λογαριασμός θα πέσει στο τέλος στις πλάτες των πολιτών της Πάτρας.

Γίνεται αντιληπτό ,πως κανείς δεν μπορεί να σιωπά μπροστά στα όσα δυσμενή για την Πάτρα προωθεί η Δημοτική Αρχή, αποσκοπώντας σε παραταξιακά και κομματικά οφέλη και γι’ αυτό τασσόμαστε ξεκάθαρα υπέρ της λύσης που προτείνει η ΕΡΓΟΣΕ.

 

Διαβάστε επίσης