Ολύμπια Οδός: Νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις έως τις 31 Μαρτίου και 31 Μαΐου - ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ

Λόγω έργων στην περιοχή του Ρίου

Στα πλαίσια εκτέλεσης υπολειπόμενων εργασιών για την ολοκλήρωση κατασκευής του νέου αυτοκινητόδρομου και προς διευκόλυνση της κυκλοφορίας των οχημάτων και πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων, αποφασίστηκε:

- Τροποποίηση των 46/2017 και 54/2017 Αποφάσεών μας, του άρθρου 52 του Κ.Ο.Κπερί εφαρμογής κυκλοφοριακών ρυθμίσεων μακράς διαρκείας, μεταξύ των χ/θ. 205+150 και χ/θ. 205+700 της Ν.Ε.Ο. Αθηνών -Πατρών για την ολοκλήρωση της κατασκευής των κλάδων του Α/Κ. Ρίου του νέου αυτοκινητόδρομου.

2.-Κατόπιν ανωτέρω σχετικών αποφασίζεται η τροποποίηση των εφαρμοζόμενων κυκλοφοριακώνρυθμίσεων δυνάμει των υπ. αριθμ. 54/2017 από 09.02.2017 και 46/2017 από 03.02.2017 Αποφάσεων Διεύθυνσης Αστυνομίας Αχαΐας ώστε να ολοκληρωθούν οι εργασίες κατασκευής των κλάδων του νέου Α/Κ Ρίου του νέου αυτοκινητόδρομου.

Ειδικότερα:

α) Η κυκλοφορία από την Γέφυρα προς την Αθήνα μέσω της Ν.Ε.Ο. θα μεταφερθεί στην οριστική θέση της στον κλάδο C του Α/Κ. Ρίου

 

β) Η κυκλοφορία της Ν.Ε.Ο. από την Αθήνα προς την Γέφυρα και το Ρίο θα εξέρχεται μέσω του νέου κλάδου Β του Α/Κ. Ρίου στη χ/θ. 205+900 της Ν.Ε.Ο.

 

γ) Θα υλοποιηθεί μια μικρή οριζοντιογραφική παραλλαγή βορείως της Άνω Διάβασης Α-508, του κλάδου Ρ στην κατεύθυνση της Ν.Ε.Ο. από Πάτρα προς την Γέφυρα και Ρίο.

 

δ) Για την ολοκλήρωση του κλάδου J από το Πανεπιστήμιο/Νοσοκομείο προς Αθήνα μέσω Ν.Ε.Ο., ο προσωρινός κλάδος θα κλείσει για πέντε ημέρες και η κυκλοφορία του θα κατευθύνεται προς Αθήνα μέσω του RA1 και του Α/Κ Ρίου.

.

4.- Η περιοχή εφαρμογής της συνολικής κυκλοφοριακής ρύθμισης θα εκτείνεται ως ακολούθως:

 

α) στην κατεύθυνση κυκλοφορίας προς Πάτρα, από χ/θ. 204+900 έως χ/θ. 207+500 της Ν.Ε.Ο.,

 

β) στην κατεύθυνση κυκλοφορίας προς Αθήνα, από χ/θ. 207+900 (με επέκταση έως χ/θ. 208+600 της Ευρείας Παράκαμψης Πατρών) έως χ/θ. 204+900 της Ν.Ε.Ο.

 

γ) στους κλάδους του Α/Κ Ρίου,

 

δ) επί της οδού Ζεύξης.

 

5.- Η εξυπηρέτηση της κυκλοφορίας θα διεξάγεται ως ακολούθως:

 

α) Μεταξύ των χ/θ. 204+900 και 205+050 της Ν.Ε.Ο., θα γίνεται η μετάβαση της κυκλοφορίας από τους ξεχωριστούς οριστικούς κλάδους του αυτοκινητόδρομου στο νέο νότιο (αριστερό) κλάδο του αυτού. Έκαστη των κατευθύνσεων κυκλοφορίας θα διαθέτει από 2 λωρίδες, πλάτους 3,50 μέτρων έκαστη.

 

β) Μεταξύ των χ/θ. 205+050 και 205+850 της Ν.Ε.Ο., θα εξυπηρετείται από τον νέο νότιο (αριστερό) κλάδο του αυτοκινητόδρομου. Έκαστη των κατευθύνσεων κυκλοφορίας θα διαθέτει από 2 λωρίδες, πλάτους 3,50 μέτρων έκαστη.

 

γ) Μεταξύ των χ/θ. 205+850 και 206+100 της Ν.Ε.Ο., θα εξυπηρετείται από τον νέο νότιο (αριστερό) κλάδο του αυτοκινητόδρομου σε διατομή τύπου «σωλήνα» πλάτους 8,20 μέτρων με μία (1) λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση πλάτους 3,80 μέτρων και ενδιάμεση ζώνη διαχωρισμού πλάτους 0,60 μέτρων στην οποία θα τοποθετηθεί ελαφρύ μέσο οπτικής καθοδήγησης και διαχωρισμού (εύκαμπτοι οριοδείκτες).

 

δ) Μεταξύ των χ/θ. 206+100 και 206+300 της Ν.Ε.Ο., θα γίνεται η μετάβαση της κυκλοφορίας από τον νέο νότιο (αριστερό) κλάδο του αυτοκινητόδρομου στον βόρειο (δεξιό) κλάδο της υφιστάμενης Ν.Ε.Ο. σε διατομή τύπου «σωλήνα».

 

ε) Μεταξύ των χ/θ. 206+300 και 206+450 της Ν.Ε.Ο., θα εξυπηρετείται από τον βόρειο (δεξιό) κλάδο της υφιστάμενης Ν.Ε.Ο. σε διατομή τύπου «σωλήνα».

 

ζ) Μεταξύ των χ/θ. 206+450 και 206+850 της Ν.Ε.Ο., θα εξυπηρετείται από τον βόρειο (δεξιό)κλάδο της υφιστάμενης Ν.Ε.Ο. η μεν κατεύθυνση Αθήνα-Πάτρα με μία (1) λωρίδα πλάτους 4,00 μέτρων, η δε κατεύθυνση Πάτρα-Αθήνα με δύο 2 λωρίδες πλάτους 3,25 μέτρων η δεξιά και 3,00 μέτρων η αριστερή, ενώ μεταξύ των δύο κατευθύνσεων θα υπάρχει ενδιάμεση ζώνη διαχωρισμού πλάτους 0,60 μέτρων στην οποία θα τοποθετηθεί ελαφρύ μέσο οπτικής καθοδήγησης και διαχωρισμού (εύκαμπτοι οριοδείκτες).

3η) Μεταξύ των χ/θ. 206+850 και 206+950 της Ν.Ε.Ο., θα γίνεται η μετάβαση της κυκλοφορίας από τον βόρειο (δεξιό) κλάδο της υφιστάμενης Ν.Ε.Ο. στον νότιο (αριστερό) κλάδο αυτής με την ίδια διατομή.

 

θ) Μεταξύ των χ/θ. 206+950 και 207+500 της Ν.Ε.Ο., θα εξυπηρετείται από την υφιστάμενη Ν.Ε.Ο. με την ίδια διατομή.

6.- Το ανατολικό άκρο της προτεινόμενης ρύθμισης θα εφάπτεται περί την χ/θ. 204+900 της Ν.Ε.Ο. στις εφαρμοζόμενες ρυθμίσεις της περιοχής «Άγιος Βασίλειος».

 

7.- Για τις περιοχές της ήδη εφαρμοζόμενης ρύθμισης στις οποίες θα ισχύουν οι τροποποιήσεις, τα μέσα σήμανσης και ασφάλισης, ο διαχωρισμός της εργοταξιακής ζώνης από την κυκλοφορία επί της Ν.Ε.Ο. και οι λοιποί περιορισμοί στην κυκλοφορία αναφέρονται στην εγκεκριμένη, από τον Ανεξάρτητο Μηχανικό του έργου, κυκλοφοριακή μελέτη.

 

8.- Για τις περιοχές της ήδη εφαρμοζόμενης ρύθμισης οι οποίες δεν θα επηρεαστούν από τις τροποποιήσεις, θα ισχύουν τα όσα προβλέπονται υπ. αριθμ. 46/2017 από 03.02.2017 απόφασης της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αχαΐας.

 

9.- Με μέριμνα του αναδόχου και υπό την επίβλεψη του Ανεξάρτητου Μηχανικού να τοποθετηθούν όλες οι απαιτούμενες πληροφοριακές πινακίδες για την ενημέρωση των χρηστών της οδού για την νέα διευθέτηση των κατευθύνσεων κυκλοφορίας στον Α/Κ. Ρίου και προειδοποιητικές για τις διαθέσιμες στους χρήστες λωρίδες κυκλοφορίας.

 

10.- Η έναρξη ορίζεται από την έκδοση της παρούσας απόφασης και τη δημοσίευση -ανάρτηση της στο διαδίκτυο και η λήξη στις 31.05.2017.

 

ΝΕΑ ΡΥΘΜΙΣΗ

 

Στα πλαίσια εκτέλεσης υπολειπόμενων εργασιών για την ολοκλήρωση κατασκευής του νέου αυτοκινητόδρομου και προς διευκόλυνση της κυκλοφορίας των οχημάτων και πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων, αποφασίστηκε :

 

-Η εφαρμογή κυκλοφοριακών ρυθμίσεων μακράς διάρκειας, από χ/θ. 202+400 έωςχ/θ. 205+150 στην κατεύθυνση κυκλοφορίας προς Πάτρα και από χ/θ. 205+150έως χ/θ.

202+200 στην κατεύθυνση κυκλοφορίας προς Αθήνα της Ν.Ε.Ο. Αθηνών- Πατρών, για υπολειπόμενες εργασίες για την ολοκλήρωση της κατασκευής τμήματος του βόρειου( δεξιού) κλάδου, με εξυπηρέτηση της διεξαγόμενης κυκλοφορίας από τους οριστικούς κλάδους του νέου αυτοκινητόδρομου.

2.- Με τις ισχύουσες αστυνομικές αποφάσεις εκτελούνται εργασίες και εφαρμόζονται κυκλοφοριακές ρυθμίσεις: επί της Ν.Ε.Ο. και της Π.Ε.Ο. ως ακολούθως:

 

Οι εργασίες αφορούν στην κατασκευή των ακόλουθων τεχνικών, τα οποία βρίσκονται στην περιοχή κατασκευής της Ν.Ε.Ο. Αθηνών-Πατρών και της Π.Ε.Ο. Κορίνθου-Πατρών, καθώς και τμήματος του νέου αυτοκινητόδρομου:

 

α) Ανακατασκευή του τμήματος του νότιου (αριστερού) κλάδου του αυτοκινητόδρομου μεταξύ των χ/θ. 205+500 και 207+300 της Ν.Ε.Ο.

 

β) Ανακατασκευή του νότιου (αριστερού) τμήματος της Κάτω Διάβασης Κ-502, περί τη χ/θ. 205+550 της Ν.Ε.Ο.

 

γ) Ανακατασκευή του νότιου (αριστερού) τμήματος της Γέφυρας Β-504 (ποταμού Σελεμνού), περί τη χ/θ. 205+700 της Ν.Ε.Ο.

 

δ) Ανακατασκευή του νότιου (αριστερού) τμήματος της Κάτω Διάβασης Κ-505, περί τη χ/θ. 205+850 της Ν.Ε.Ο.

 

ε) Ανακατασκευή του νότιου (αριστερού) τμήματος της Κάτω Διάβασης Κ-506, περί τη χ/θ. 206+000 της Ν.Ε.Ο.

 

ζ) Ανακατασκευή του νότιου (αριστερού) τμήματος της Κάτω Διάβασης Κ-507, περί τη χ/θ. 206+200 της Ν.Ε.Ο. η) Ανακατασκευή του νότιου (αριστερού) τμήματος της Άνω Διάβασης Α-508, περί τη χ/θ. 206+300 της Ν.Ε.Ο.

 

θ) Ανακατασκευή του νότιου (αριστερού) τμήματος της Κάτω Διάβασης Κ-510, περί τη χ/θ. 206+800 της Ν.Ε.Ο.

 

ι) Ανακατασκευή του νότιου (αριστερού) τμήματος της Κάτω Διάβασης Κ-511, περί τη χ/θ.207+050 της Ν.Ε.Ο.

 

κ) Ανακατασκευή του νότιου (αριστερού) τμήματος της Κάτω Διάβασης Κ-512, περί τη χ/θ. 207+250 της Ν.Ε.Ο.

 

Η περιοχή εφαρμογής της συνολικής κυκλοφοριακής ρύθμισης εκτείνεται ως ακολούθως:

 

α) στην κατεύθυνση κυκλοφορίας Αθήνα-Πάτρα, μεταξύ των χ/θ. 205+700 και 207+500 της Ν.Ε.Ο.,

 

β) στην κατεύθυνση κυκλοφορίας Πάτρα-Αθήνα, μεταξύ των χ/θ. 205+700 και 207+900 της Ν.Ε.Ο., με επέκταση έως χ/θ. 208+600 της Ευρείας Παράκαμψης Πατρών στην κατεύθυνση κυκλοφορίας Πύργος-Αθήνα,

 

γ) στους κλάδους του Α/Κ Ρίου,

 

δ) επί της οδού Ζεύξης.

 

Ειδικότερα μεταξύ των χ/θ. 205+700 και 207+450 της Ν.Ε.Ο. η κυκλοφορία εξυπηρετείται από τον νέο βόρειο (δεξιό) κλάδο του αυτοκινητόδρομου, με εξαίρεση το τμήμα μεταξύ των χ/θ. 206+450 και 206+850 της Ν.Ε.Ο., όπου η κυκλοφορία εξυπηρετείται από την υφιστάμενη Ν.Ε.Ο. η οποία βρίσκεται στη βόρεια (δεξιά) πλευρά της χάραξης του αυτοκινητόδρομου ως

εξής:

α) Κατεύθυνση Αθήνα-Πάτρα: σε όλο το μήκος της ρύθμισης, δηλαδή μεταξύ των χ/θ. 205+700 και 207+500 της Ν.Ε.Ο., σε 1 λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3,80 έως 4,00 μέτρων.

β) Κατεύθυνση Πάτρα-Αθήνα:

i) Μεταξύ των χ/θ. 207+900 και 206+600 της Ν.Ε.Ο. σε 2 λωρίδες κυκλοφορίας πλάτους 3,00 μέτρων η βόρεια (αριστερή) και 3,25 μέτρων η νότια (δεξιά), με τις συναρμογές αυτών.

ii) Μεταξύ των χ/θ. 206+600 και 205+700 της Ν.Ε.Ο., σε 1 λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3,80 μέτρων.

 

3επί της οδού Ζεύξης:

 

Οι εργασίες αφορούν στην κατασκευή των ακόλουθων τεχνικών, τα οποία βρίσκονται στην περιοχή της οδού Ζεύξης, η οποία συνδέει τον Α/Κ Ρίου με τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου:

 

α) Πασσαλότοιχος R-558, στην ανατολική (δεξιά) πλευρά της οδού Ζεύξης.

 

β) Κάτω Διάβαση Κ-514, στην ανατολική (δεξιά) πλευρά της οδού Ζεύξης.

 

γ) Ανατολικό (δεξί) τμήμα της Κάτω Διάβασης Κ-515.

 

δ) Κάτω Διάβαση Κ-516, στην ανατολική (δεξιά) πλευρά της οδού Ζεύξης.

 

ε) Κάτω Διάβαση Κ-517, στην ανατολική (δεξιά) πλευρά της οδού Ζεύξης.

 

Ενώ έχει γίνει μόνιμη κατάληψη και αποκλεισμός του ανατολικού (δεξιού) κλάδου της οδού Ζεύξης. Η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται είτε επί του εναπομείναντος οδοστρώματος της οδού Ζεύξης στο δυτικό (αριστερό) κλάδο αυτής είτε σε τμήματα των νεο-κατασκευασθέντων τελικών κλάδων του Α/Κ, σε προσωρινή διατομή περιορισμένου πλάτους, η οποία αποτελείται από 1 λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και ενδιάμεσο κενό, στο οποίο έχει τοποθετηθεί ελαφρύ μέσο καθοδήγησης και διαχωρισμού (εύκαμπτοι οριοδείκτες) και η περιοχή εφαρμογής των προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων εκτείνεται σε όλο το μήκος της οδού Ζεύξης από τη συμβολή αυτής με τον Α/Κ Ρίου έως το ύψος του Ανισόπεδου Κόμβου προς/από πορθμείο Ρίου.

3.- Κατόπιν ανωτέρω σχετικών αποφασίζεται η έκδοση αστυνομικής απόφασης του άρθρου 52 του Κ.Ο.Κ. περί εφαρμογής κυκλοφοριακών ρυθμίσεων μακράς διαρκείας:

α) στην κατεύθυνση προς Πάτρα μεταξύ των χ/θ. 202+400 και 205+150 της Ν.Ε.Ο. και

 

β) στην κατεύθυνση προς Αθήνα μεταξύ των χ/θ. 205+150 και 202+200 της Ν.Ε.Ο., για την εκτέλεση των υπολειπόμενων εργασιών των απαραίτητων για την ολοκλήρωση της κατασκευής του νέου βόρειου (δεξιού) κλάδου του αυτοκινητόδρομου μεταξύ των χ/θ. 202+650 και 204+900 της Ν.Ε.Ο. και την εξυπηρέτηση της κυκλοφορίας από τους οριστικούς κλάδους αυτού.

5.- Η εξυπηρέτηση της κυκλοφορίας θα διεξάγεται ως ακολούθως: Κατεύθυνση κυκλοφορίας προς Πάτρα:

 

α) Από την χ/θ. 202+400 της Ν.Ε.Ο. έως την χ/θ. 202+650 της Ν.Ε.Ο.από τη χοάνη του νέου μετωπικού Σταθμού Διοδίων Ρίου (άξονας διοδίων περί τη Χ.Θ. 202+350 της Ν.Ε.Ο.)

 

β) Από τη χ/θ. 202+650 έως τη χ/θ. 204+900 της Ν.Ε.Ο., από τον οριστικό βόρειο (δεξιό) κλάδο του νέου αυτοκινητόδρομου, σε περιορισμένη διατομή πλάτους 9,00 μέτρων, αποτελούμενη από ασφαλτοστρωμένο έρεισμα πλάτους 1,50 μέτρου, την δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3,75 μέτρων, και τη μεσαία λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3,50 μέτρων. Η αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας και η λωρίδα καθοδήγησης θα παραμένουν αποκλεισμένες από την κυκλοφορία, ώστε να εξασφαλιστεί ο απαραίτητος χώρος για την εκτέλεση των υπολειπόμενων εργασιών για την ολοκλήρωση της κατασκευής του αντίστοιχου τμήματος του βόρειου (δεξιού) κλάδου του νέου αυτοκινητόδρομου.

4Κατεύθυνση κυκλοφορίας προς Αθήνα:

 

α) από χ/θ. 204+900 έως τη χ/θ. 202+650 της Ν.Ε.Ο. Αθηνών -Πατρών από τον οριστικό νότιο (αριστερό) κλάδο του νέου αυτοκινητόδρομου σε διατομή τριών λωρίδων και ασφαλτοστρωμένο έρεισμα.

β) από την χ/θ. 202+650 έως την χ/θ. 202+200 από τις λωρίδες και τη χοάνη του νέουμετωπικού Σταθμού Διοδίων Ρίου (άξονας διοδίων περί τη Χ.Θ. 202+350 της Ν.Ε.Ο.)

 

6.- Το ανατολικό άκρο της ρύθμισης θα εφάπτεται περί την χ/θ. 202+400 της Ν.Ε.Ο. στηνκατεύθυνση Αθήνα-Πάτρα και περί την χ/θ. 202+200 της Ν.Ε.Ο. στην κατεύθυνση Πάτρα- Αθήνα στις εφαρμοζόμενες ρυθμίσεις της υπ' αριθμ. 51Δ/2017 από 22.03.2017 απόφασης της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αχαΐας (ρυθμίσεις περιοχής «Δυτικά Αραχωβίτικα») και των παρατάσεων/τροποποιήσεων αυτής, ενώ το δυτικό άκρο της ρύθμισης θα εφάπτεται περί την χ/θ. 204+900 της Ν.Ε.Ο. στις εφαρμοζόμενες ρυθμίσεις των περιοχών «Παλαιός Σταθμός Διοδίων Ρίου» και «Α/Κ Ρίου».

 

7.- Για τις περιοχές της ήδη εφαρμοζόμενης ρύθμισης στις οποίες θα ισχύουν οι τροποποιήσεις, τα μέσα σήμανσης και ασφάλισης, ο διαχωρισμός της εργοταξιακής ζώνης από την κυκλοφορία επί της Ν.Ε.Ο. και οι λοιποί περιορισμοί στην κυκλοφορία αναφέρονται στην εγκεκριμένη, από τον Ανεξάρτητο Μηχανικό του έργου, κυκλοφοριακή μελέτη.

 

8.- Για τις περιοχές της ήδη εφαρμοζόμενης ρύθμισης οι οποίες δεν θα επηρεαστούν από τις τροποποιήσεις, θα ισχύουν τα όσα προβλέπονται στην υπ' αριθμ. 39Α/2017 από 06.03.2017 απόφασης της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αχαΐας.

 

9.- Η έναρξη ορίζεται από την έκδοση της παρούσας απόφασης και τη δημοσίευση -ανάρτηση της στο διαδίκτυο και η λήξη στις 31.03.2017.

Διαβάστε επίσης